madeleines.se


Hej! Mitt namn är Madeleine och jag bor i Oslo tillsammans med min sambo Mikael. I början av Januari 2011 så väntar vi vårat första barn och denna blogg handlar om vår resa genom graviditeten.

Madeleines blogg är välskriven och har många bilder vilket är bra! 🙂

BESÖK HENNES BLOGG HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till madeleines.se

  1. julia skriver:

    Japp, här snackar vi menylänkbyte 🙂 då länkar jag dej nu ♥

  2. sara skriver:

    Hej du 🙂
    Jag tycker du ska tipsa om
    http://WWW.JUENNIFER.DEVOTE.SE
    (om du inte redan gjort det ;D ).
    Jag är en av hennes läsare och hon har en jättefin blogg med bilder och annat kul.
    Det skulle nog vara kul för henne att bli länkad.
    Ha det bra, puss 🙂

Lämna en kommentar