Hur går det till?

Hur får man sin blogg på den här bloggen då? Kommer du välja ut eller får man tipsa in? Skriver du om en eller flera i samma inlägg?

– Det kommer vara en blogg i varje inlägg

– Man blir tipsad genom att man skickar en kommentar till mig eller mejlar in till bloggtipsen@hotmail.com

– Bloggen kommer inte alltid komma upp samma dag som man ”anmäler” sin blogg eftersom det ibland kan vara kö, men alla som vill kommer komma upp på bloggen vare sig man har en blogg med 1 besökare eller 5000.

– Om man vill kan man även bli intervjuad. Då skickar man också ett mejl (ej kommentar då) och skriver i mejlet att man vill bli intervjuad.

Har ni några frågor, ställ dem!


Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hur går det till?

  1. Emma skriver:

    Jag vill gärna bli tipsad om🙂

  2. Emma skriver:

    Hej!
    Emma heter jag, 23 år. Min blogg handlar om min snart åtta år långa kamp mot min sjukdom, anorexia. Startade bloggen som terapi för mig själv men också för att få unga tjejer att aldrig vilja hamna i det här helvetet. Att få veta att jag har hjälpt en tjej att gå den rätta vägen gör att jag aldrig vill sluta blogga!

  3. Senada skriver:

    Jag skulle gärna vilja bli tipsad?😀❤

  4. linnea skriver:

    jag vill bli tipsad om🙂

  5. Mitt namn är Emelie Talvis och jag är 21 år gammal, bor i Katrineholm. Något som jag älskar att göra är att modella, så finns en hel del modellbilder på mig som ni gärna får kika in.

    Med andra ord: I min blogg får du följa vad som händer i min vardag, allt ifrån text till bilder. Gå gärna in och lämna en kommentar, då skulle jag bli glad.

    Här hittar du min blogg.

Kommentera

