elinsofiam.devote.se

Jag är en tjej på 16 år, och i min blogg skriver jag om allt, verkligen allt. hela min vardag, men lägger även in bilder musik och outfit bilder.
hoppas ni tycker om den!

Besök bloggen här.

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till elinsofiam.devote.se

  1. elina ♥ skriver:

    Jag vill att min blogg ska bli tipsad🙂
    Mitt liv i text och foton. Jag varvar min vardag med humor, redigerade bilder (ej provocerande) tips, mode och bloggdesign. Jag är alltså en liten tjej med en bred blogg helt enkelt. Ta en titt!🙂

  2. Senada skriver:

    Hejhej, jag skulle gärna vilja bli tipsad?🙂

    kram❤

  3. fredrik skriver:

    Tja! Jag är en kille på 20år och bloggar för att skriva av min vardag. Jag gillar musik matlagning och shopping fett mycket. Så det skrivs en del om det och sen allt skit som jag göra i min vardag. Kolla in och se den bästa bloggen /fredrik.

Kommentera

