emmawallen.devote.se


Jag heter Emma Wallén och är född år 1996. Jag bor i Landvetter lite utanför Göteborg och lever ett normalt liv som dem flesta andra, med kompisar, shopping och skola. Min blogg kommer handla om det mesta i mitt liv, och man kan räkna med mycket bilder som jag tar med mina vänner. Jag hoppas på mycket läsare som är intresserade av vad jag skriver och tycker och tänker. Så läs och njut!🙂

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till emmawallen.devote.se

  1. fredrik skriver:

    tipsa om min tack😛

  2. Sara Gustafson skriver:

    Vad kul!😀 Ja, eller så kopierar jag😉

    Sara Gustafson heter jag & jag är en 16 årig tjej som går mitt första år på estetiska programmet i Bollnäs. I min blogg får du följa mig i mitt liv, lyssna på klipp när jag sjunger, inspireras av bilder och kläder. Hoppas du gillar min blogg!

  3. Mikaela skriver:

    Tipsa gärna om min blogg, de skulle vara jättesnällt ! hare bra😀 KRAM

  4. Mikaela skriver:

    heejsan det är jag igen🙂 min blogg handlar om min vardag,vänner shopping, och jag har min blogg själv och jag är 11 år gammal alltså 98 bara att jag inte fyllt än. men som sagt den är ganska ny , och jag ahr nyss vart sjuk så upptaderingen har ej varit så bra men , iaf de var lite om ni behöver mer info skriv i min blogg igen .. hare bra kram🙂

Kommentera

