casajonna.devote.se


Hej! Mitt namn är Jonna. Jag är 15 år och i mitt liv så spelar jag mycket handboll, träffar vänner, fikar, köper alldeles för mycket kläder, går i nian, lyssnar på sjukt bra musik och bara lever livet. Jag delar med mig av mina outfits, musiktips och mina egna texter som jag hoppas kan vara mysiga att ha nu i höstmörkret. Jag fotar mycket också, väldigt mycket. Ha det bra!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till casajonna.devote.se

  1. Jag vill bli ”tipsad”!

    Hej! Jag heter Fanny och är 13 år, jag driver bakbloggen Fannyskakburk, där skriver jag mycket recept och fotar både mat och bakverk! Jag har bkat nästan hela mitt liv, men startade bloggen i julas 2009. Så välkommen in i min kakburk!
    Kramar Fanny, fannyskakburk

Kommentera

