fannyskakburk.blogg.se


Hej! Jag heter Fanny och är 13 år, jag driver bakbloggen Fannyskakburk, där skriver jag mycket recept och fotar både mat och bakverk! Jag har bakat nästan hela mitt liv, men startade bloggen i julas 2009. Så välkommen in i min kakburk!
Kramar Fanny, fannyskakburk

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till fannyskakburk.blogg.se

  1. Anna skriver:

    hej!
    vi är två tjejer som är runt 13 års åldern. vi går i skolan så vi skriver om den och så skriver vi vardagar och en av oss skriver om gympa hoppas verkligen att ni tittar in på våran blogg ni kommer inte att ångra er ha det bra /A & E❤

  2. Senada skriver:

    Sv: ok kan jag väll göra🙂

    Hej jag heter Senada och jag driver en blogg som handlar om allt möjligt. Skriver om min vardag,musik,tips och roliga/pinsamma grejer som händer dagligen.😀

  3. Elvira skriver:

    vi vill bli tipsade.

    hej, vi är två tjejer födda 97, vi går på två olika skolor, men snart går vi i samma skola, vi skriver om allt möjligt i bloggen, om dagen, låtar, och ibland kommer de upp videoinlägg. Jag lovar. ni kommer inte att ångra er om ni kollar våran blogg.🙂

Kommentera

