sandralidholm.blogg.se


Hej jag heter Sandra Lidholm , är 15 år gammal och bor i staden vänersborg.
I min blogg så handlar det mesta om vad jag gör på dagarna , blandannat sjunger!
Kolla på mitt YouTube konto också, http://www.youtube.com/user/sandralidholm?feature=mhum
Tack på förhand ! (:

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till sandralidholm.blogg.se

  1. Vendela skriver:

    Kan du tipsa min blogg? Kram!🙂

  2. LISA skriver:

    SVAR: Okej, tack för din åsikt!😀

  3. Dixi Wonderland skriver:

    Då vill jag att ni tipsar om mig😉

    Dixi Wonderland, 20 år, bor i Trollhättan 45 minuter utanför Göteborg! Har en my little pony tatuering, älskar allt som är rosa, avgudar Hello Kitty. Flyttar snart in i min egna rosa lägenhet!

  4. simone skriver:

    vilken toppenblogg ni har🙂

  5. jonas skriver:

    Min bloggar handlar dels om mig, jag är en kille på 26 år som bor i Sundsvall och jag skriver mycket om mitt liv som gay. Min blogg handlar lite om skvaller med, dels om Kissie men också om andra bloggare och kändisar.

  6. Kurdisk muslimsk tjej skriver:

    Tja! Jag skriver om vad jag har på tankarna !

  7. Catta skriver:

    Tipsa om min blogg vettja!🙂 KRAM

  8. Hejsan!
    Gillar du JULMUST?
    Var isåfall med i tävlingen i min blogg. Jag lottar ut 3 vinster och 1:a pris är en back full med JULMUST!
    Låter inte helt fel va?

  9. Stefan skriver:

    Ni får jättegärna tipsa om våran blogg.🙂

    Jag heter Stefan, är 21 år och har en blogg tillsammans med min vän Bea som också hon är 21 år. Jag vill gärna bli klädesmodell och hon är en superduktig fotograf. Så då tänkte vi att vi möts halvvägs för att förverkliga våra drömmar och slänger ihop en blogg tillsammans, som modell och fotograf. Man får följa med oss i vår vardag, i med och motgångar, i ur och i skur.🙂 Checka in den,🙂

Kommentera

