dixiwonderland.com



Dixi Wonderland, 20 år, bor i Trollhättan 45 minuter utanför Göteborg! Har en my little pony tatuering, älskar allt som är rosa, avgudar Hello Kitty. Flyttar snart in i min egna rosa lägenhet!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till dixiwonderland.com

  1. Jag vill tipsa om min och min kompis blogg🙂.

    ”Bloggen handlar om två glamourösa tjejers liv. De skriver om bland annatmode, design, skönhet, musik och vardagslivet.

    Häng även med dom på deras resor runt om i världen.
    Ni får även läsa en hel del om deras favoritband – Tokio Hotel”

  2. lovisa.foto skriver:

    sv: tack så jättemycket!:)

  3. anki skriver:

    Hej idag fyller jag år å ska försöka slå paows rekord i grattis kommentarer🙂 hoppas du vill vara med🙂 kram anki

  4. LINA K skriver:

    Hon verkar vara en cool tjej! =)

Kommentera

