Intervju med Thea Holmqvist (holmqvist9.blogg.se)


Hej! Jag heter Thea Holmqvist och är 17 (snart 18) år, min blogg heter holmqvist9.blogg.se (har bloggat i 3,5år) och den handlar om allt och ingenting. Vardag (Mina vänner/pojkvän, skola, fotboll, kreativitet såsom att jobba som journalist och foto och pyssel), tips, bilder och musik, allt som faller mej in helt enkelt. En helt vanlig tjejs liv, som bara älskar att skriva.

– Vad fick dig att börja blogga?
SVAR: Jag ville helt enkelt ha någonstans att skriva av mej, och ha en dagbok som man kan titta tillbaka i när man blir äldre,🙂

– Vad är det roligaste/bästa med att blogga?
SVAR: Att titta tillbaka på det man skrivit ”förr i tiden” tycker jag är jätteroligt, man ser verkligen hur man utvecklats, hur ens liv har förändrats och man blir påmind om saker man glömt. Och när man får positiva kommentarer om t.ex. foton eller det man skriver är såklart jättekul🙂

– Och vad är det sämsta med att blogga?
SVAR: Att man ibland kan känna sej ”pressad”. Händer inte så ofta, men ibland. Och man vill ju göra det för att det är kul🙂

– Hur mycket tid lägger du ner på bloggen varje dag, om man räknar alltihop – skriva inlägg/ta bilder/skriva&svara på kommentarer osv?
SVAR: Inte så mycket egentligen, men mellan 2-4 timmar kanske, beror på hur mycket tid jag har. Om jag har lite läxor/träningar blir det mer, om jag är upptagen blir det mindre, men det brukar bli mellan 4-8 inlägg/dag.

– Hur mycket har bloggen påverkat ditt liv?

SVAR: Den har inte påverkat mej så mycket egentligen förutom att jag tänker på att ta med mej kameran i princip överallt. Ser den inte som en blogg utan som en dagbok, och man säger ju att ”en bild säger mer än 1000ord”, så jag tar mycket bilder för att kunna minnas saker senare!🙂

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Intervju med Thea Holmqvist (holmqvist9.blogg.se)

  1. Natalie skriver:

    SUPER BRA BLOGG HAR HON :D:D:D:D

Kommentera

