claaaudias.blogg.se


Claaaudia’s blogg handlar om allt från vardag, mode, smink, kläder, musik till en tonårings liv. Det bästa är att bloggen upptaderas ofta och massor med bilder. Flera toppplaceringar på blogg.se’s listor. Lev livet så som det var din sista dagen, tveka inte. Ditt liv är din historia så se till att dina drömmar uppfylls. ♥Keep Fighting♥

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till claaaudias.blogg.se

  1. Okej, tack så mycket för ditt svar och för din åsikt🙂

  2. Elsa skriver:

    Svar: Tack så mycket! :}

  3. malin skriver:

    Jag vill bli tipsad!🙂

    Jag är en 14årig tjej som bor uppe i björkarnas stad, nämligen Umeå. Jag skriver om mitt liv och mode. Kläder är det bästa jag vet och om man själv är intresserad bör man läsa den! Mitt motto på bloggen är ”what do your clothes say about you?”, grymt bra citat!

  4. ♦ ebba. skriver:

    sv; tack så mycket!😀

  5. almajohansson skriver:

    Åh tack vad sött!

  6. emma skriver:

    sv: åh, tack!

  7. Caroline skriver:

    Jag vill gärna bli tipsad🙂

    Min blogg handlar om allt och lite till mode,musik,vänner,min vardag & mycket mer.
    Jag bor i uppsala och lever livet fullt ut!
    Jag gillar att shoppa,vara med mina vänner och blogga.
    Skulle vara jätteroligt om ni tittade in och slängde dit en kommentar.
    Puss😀

Kommentera

