missebonie.blogg.se


Ninni
heter jag och det är jag som driver denna fotoblogg. Bor i Östergötland och fyller 16 år den näst sista oktober. Jag har en stor kärlek till design, fotografering, mina vänner och min familj. Fotar gör jag med min systemkamera Canon eos 450d!

Bloggen är som sagt en fotoblogg som startades i mars 2009. Här lägger jag upp en massa fina foton. Jag skriver även om mode, vardag och annat roligt. Gör som cirka 100 andra redan gör, följ min blogg med bloglovin!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

 

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till missebonie.blogg.se

  1. Jellica skriver:

    Riktigt cool blogg.

  2. D E M I T R A skriver:

    SVAR: hehe, tack :))

  3. Maya skriver:

    Någon som vet hur man gör så man dyker upp på den här sidan?🙂
    Fin blogg!

  4. Maya skriver:

    Jaha, tack för hjälpen om hur jag skulle göra!😀

    Jag är en tjej på 15 år från Umeå. Jag skriver om mode, kläder och allt som faller mig i smaken. Skriver om min vardag och vänner som jag älskar oändligt mycket också. Hoppas att någon kan bli inspirerad!

  5. Elin skriver:

    Jag är en tjej om allt möjligt som jag tycker är intressant, mode,shopping & foto är något som kommer upp ofta i bloggen då det är saker som jag är väldigt intresserad av.
    Jag brinner för mode så det är ett stort intresse.
    Jag är 14 år gammal och bor i en liten stad som heter Falun.
    Jag uppdaterar bloggen ofta och med mycket bilder så kika gärna in!

  6. Mikaela skriver:

    Haha hej:]. Jag heter Mikaela, är fjorton år och bor uppe i Umeå. Jag älskar att fota, så en hel del bilder kan man hitta på min blogg. I övrigt skriver jag om min vardag, mina vänner, min hund och allt som kan hända om man heter Mikaela!:) Hoppas ni kikar in i min lya någon gång;].

Kommentera

