pappasguldkort.blogg.se


Bloggen handlar om två glamourösa tjejers liv. De skriver om bland annat mode, design, skönhet, musik och vardagslivet.

Häng även med dom på deras resor runt om i världen.
Ni får även läsa en hel del om deras favoritband – Tokio Hotel.


BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till pappasguldkort.blogg.se

  1. Ida skriver:

    Hallå där, bloggtipsarna!
    Självklart ska man ju passa på att försöka synas här i bloggvärlden, och det skulle vara så himla kul om ni ville tipsa om min blogg..🙂❤ Så, jag gör ett försök!

    Mitt namn är Ida, jag är snart femton år och har bloggat ett bra tag nu! Jag är en charmig brud som älskar att vara med mina vänner, träna och dansa, resa till varma ställen och vara kreativ med min kamera. I min blogg får man ta del av mitt liv som handlar för det mesta om mina intressen och mina underbara vänner, och familjen såklart. Jag är himla intresserad av mode, alltså allt från söta toppar till vackra smycken! Något man får höra om dagligen på bloggen,🙂 Jag skriver om allt i stort sett, ger tips och visar inspirerande bilder från nätets alla hörn. Älskar också att skriva, vilket är ett av många skäl varför jag startade bloggen!
    Tack för mig, massa pussar!🙂❤

  2. Tack för att vi fick vara med!🙂

Kommentera

