beccanorman.blogg.se


Hejsan!
Du har kommit till Becca’s blogg. Jag är en 22 årig tjej från den lilla staden Örnsköldsvik i Norrland. Jag blev trött på mitt liv och bestämde mig för att skapa ett nytt, sen två år tillbaka bor jag vid medelhavet och på ön Cypern. Just nu arbetar jag som servitris på ett 4stjärnigt hotell i turistorten Coral Bay, på sydvästra Cypern.
Här bloggar jag om allt mellan himmel och jord, och även om mitt liv här på Cypern, såklart.


BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till beccanorman.blogg.se

  1. sara skriver:

    sv. tack för att du berätta! ja skulle gärna vilja ha lite fler läsare,

    så här kommer lite om mej o min blogg:
    Hej. det är jag som är Sara, jag är en tjej på 14 år och älskar att rita graffiti, street dance och mode. på min blogg hittar ni en hel del bilder på modeller från olika nya kollektioner musik (oftast hip hop) och så klart mitt liv !

  2. Matilda skriver:

    Hallå! Jag är en tjej på 18 år som är helt tokig i mode. Fashionbible är en blogg om mode där jag visar outfitsbilder och foton på min personliga stil och mina senaste shoppingfynd. Men min blogg innehåller även en hel den bilder på personer eller saker jag inspireras av, det senaste från catwalken, fina fynd hos budgetkedjorna och plagg jag drömmer om. Så gillar ni mode så är det här en blogg för er. Välkommen🙂

  3. Frida skriver:

    skulle gärna vilja ha fler besökare, här kommer info!

    Haj!
    Jag skriver i min blogg ”16 year old mother”. som ni säkert förstår så skriver jag om mitt liv som 16 årig mamma. Jag fick min son den 23 Juli 2010. Han är lite över 3 månader nu. Skriver lite om mode för jag älskar shopping och jag testar olika produkter ibland.
    Välkommen!😀

  4. Rebecca skriver:

    Hej, jag är en 20-årig tjej som bor och jobbar i Köpenhamn sedan snart ett och ett halvt år tillbaka. I bloggen berättar jag om min vardag, jobbet, livet i Köpenhamn och jag bjuder också på så mycket bilder jag kan. Enjoy!

Kommentera

