idabjelkert.blogg.se


Mitt namn är Ida, jag är snart femton år och har bloggat ett bra tag nu! Jag är en charmig brud som älskar att vara med mina vänner, träna och dansa, resa till varma ställen och vara kreativ med min kamera. I min blogg får man ta del av mitt liv som handlar för det mesta om mina intressen och mina underbara vänner, och familjen såklart. Jag är himla intresserad av mode, alltså allt från söta toppar till vackra smycken! Något man får höra om dagligen på bloggen, :) Jag skriver om allt i stort sett, ger tips och visar inspirerande bilder från nätets alla hörn. Älskar också att skriva, vilket är ett av många skäl varför jag startade bloggen!
Tack för mig, massa pussar! :)

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till idabjelkert.blogg.se

  1. vad söt du var, ska vi länka varandra i ett inlägg? ! kolla gärna in min blogg http://abergevelina.blogg.se och mina videos http://videofy.me/evelinaaberg och säg vad du tycker!🙂

  2. irene skriver:

    frågestund i bloggen nu (fråga gärna en fråga eller 2🙂

  3. Sv: Tack så mycket!😀

  4. jag skulle gärna vilja vara med😀

  5. Becca skriver:

    Tipsa om min blogg då?

  6. Tjenare!
    Mitt namn är Elin Amour, i vissa fall kallas jag Elin Kärlek pga mitt efternamn. Det ni egentligen behöver veta om mig är att jag är en störd jävel. Jag får er att skratta till och med gråta av skratt. Vill du ha rolig läsning? Då borde du kika in hos mig. För hey jag är en störd jävel🙂

  7. emelie skriver:

    Hej!
    I min blogg kan ni läsa om allt mellan himmel & jord,
    Jag är en lugn & trygg tjej på 17 år som ni kan följa genom min blogg,
    Jag skriver om min vardag, om mina tankar, om storbloggare, jag skriver om allt ni vill läsa om, kommentera bara med något ni vill att jag tar upp så löser vi det.
    Kolla gärna in lite då och då, eller följ bloggen med bloglovin, knappen hittar ni på min blogg.
    Ta hand om er!

  8. Nina skriver:

    Mitt namn är Nina, Maria i mellannamn.
    Jag bloggar om allt som händer i mitt liv, mina tankar, känslor, och mest av allt, mode, och min egna personliga stil.
    Har precis shoppat i Stockholm och har funnit massa fynd, ska snart uppdatera om vad jag har köpt! Följ min blogg och bli lika knäpp som mig!🙂

  9. Johanna skriver:

    Hej!
    Johanna heter jag och i min blogg skriver jag en del om min inrednings butik Fröken F, och om mitt privatliv som innebär lite barn, djur, pyssel och annat smått och gott. Ska förhoppningsvis börja inreda och göra klart min Gårdsbutik.

  10. johanna skriver:

    Hej! mitt namn är johanna och jag är snart 15 år. Min blogg handlar om mig, mina vänner och det som händer mig i mitt liv. Jag är även intresserad utav hockey, så det kan bli ett litet inlägg utav det också. Men jag gillar även att fota med min kamera Nikon, fast det är också kul att stå framför kameran.😛

    Massa pussar och kramar!!😀❤

  11. Tugce & Iman skriver:

    Besök och kommentera de e frågestund nu och svarar på anonyma osv :)!

  12. josefine skriver:

    Hej! Mitt namn är Josefine och jag är 15 år. Jag skriver om min vardag, kläder, intressen osv. Min blogg är relativt ny så klicka er gärna in på den och tipsa om vad jag kan förbättra! Kram

Kommentera

