onefabulous.blogg.se

Tjenare!
Mitt namn är Elin Amour, i vissa fall kallas jag Elin Kärlek pga mitt efternamn. Det ni egentligen behöver veta om mig är att jag är en störd jävel. Jag får er att skratta till och med gråta av skratt. Vill du ha rolig läsning? Då borde du kika in hos mig. För hey jag är en störd jävel.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till onefabulous.blogg.se

  1. tinaa skriver:

    Jag skulle gärna vilja bli tipsad och få mer bloggläsare?🙂

  2. tinaa skriver:

    Jag det handlar om mig och min kompis för vi har en blogg tillsammans,
    vi ska börja med att lägga ut videoklipp på oss när vi gör
    en låt som vi börjat med.
    Tro mig det kommer bli kul, så om ni vill kika in gå in på min och kompis blogg.
    Baraat.blogg.se🙂 <33

  3. J I L LI Z skriver:

    J I L L I Z
    Jag är en tjej som älskar att få folk att skratta, det spelar ingen roll om ni skrattar åt eller med mig. Jag älskar att flumma och bara vara mig själv. Så det är vad ni kommer få se, läsa & höra i min blogg.

  4. Tja vi skulle gärna vilja bli länkade!

    Vi är två tjejer på fjorton år som gör olika roliga , spännande och galna ”challenges”. Eller utmaningar / uppdrag. Lite girlaction och annorlundare blogg helt enkelt!

    p.s denna vecka kommer vi spela in MASSOR MER klipp med challenges!

    xoxo twochallengegirls.

  5. bex. skriver:

    jag vill bli reklad eller vad man nu ska kalla de.

    jag heter rebecka kallas för bex är 15 år och bor i Kinna ! jag älskar musik de är de bästa jag vet och bilder de har jag ganska mycket av i min blogg för er som gillar de och musiktips besök mig!

  6. bex. skriver:

    jag råkade kommentera med fel blogg nyss ! de är jag som skrev bex och de haha jag råka kommentera med min gamla blogg ;d detta är min nya😀

  7. J E S I skriver:

    sv, aha okey.. hm..

    Jag är en 16årig tjej från stockholm som bloggar om mode, cheerleading och visar bilder, check it out typ.. NU :*

  8. gimis skriver:

    Hej!
    Ni har nu kommit till min blogg som handlar allt från outfits,mode och allt jag shoppar! Jag är en 18 årig kille från malmö rosengård. Jag börja blogga för att komma med något nytt. Hur ofta ser man en kille med invandrar bakgrund blogga och dessutom från rosengård?

    http://Gimmis.se

Kommentera

