fashionbible.blogg.se


Hallå! Jag är en tjej på 18 år som är helt tokig i mode. Fashionbible är en blogg om mode där jag visar outfitsbilder och foton på min personliga stil och mina senaste shoppingfynd. Men min blogg innehåller även en hel den bilder på personer eller saker jag inspireras av, det senaste från catwalken, fina fynd hos budgetkedjorna och plagg jag drömmer om. Så gillar ni mode så är det här en blogg för er. Välkommen

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till fashionbible.blogg.se

  1. zandra skriver:

    Besök min blogg och tävla om dagens blogg om du vill synas böand mina 6000besökare🙂
    Är du inte intresserad så ber jag om ursäkt

Kommentera

