insidesara.blogg.se


Jag är en målmedveten 17-åring med siktet inställt på framtiden. Ända sedan jag var liten har jag älskat att skriva och min blogg skiljer sig på flera sätt från mängden av alla modebloggar och vissa allmänt tråkiga bloggar. Jag har bloggat i ungefär 1 och ett halvt år och när jag började kunde jag ingenting om design eller hur man bloggade, utan jag har bara kört på och byggt upp min design under tiden.

I min blogg så får ni läsa mycket om mina tankar och hur jag ser på samhället vi lever i. För att det inte ska bli tråkigt så lägger jag till en hel del musik och något som jag älskar innerligt – nämligen mode! Jag gillar att fotografera med min systemkamera och helst av allt så skulle jag vilja syssla med något i framtiden som hjälper andra människor att lyckas. Något som jag ofta skriver om är unga tjejers självkänsla och hur vi ungdomar ska lyckas hantera all press, utseendefixering och alla krav som ständigt ställs på oss! Lär dig att älska dig själv och lev varje dag som om den vore den sista, är mitt livsmotto som jag vill sprida till alla älskvärda individer som läser min fantasifulla blogg! :>

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till insidesara.blogg.se

  1. R E B E C C A skriver:

    Hur gör man så att man blir länkad i din blogg?

    Kram

Kommentera

