jilliz.blogg.se


J I L L I Z
Jag är en tjej som älskar att få folk att skratta, det spelar ingen roll om ni skrattar åt eller med mig. Jag älskar att flumma och bara vara mig själv. Så det är vad ni kommer få se, läsa & höra i min blogg.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till jilliz.blogg.se

  1. tilda skriver:

    sv: Tusen tack!:D

  2. fanny skriver:

    tack så mycket:)

  3. R E B E C C A skriver:

    Hej hej! Min blogg handlar helt enkelt om mitt liv!
    Mina vänner kallar mig SHOPAHOLIC för jag älskar att shoppa och gör det jämt!

    Kram BECCABLOSS.blogg.se

  4. ebba skriver:

    Hej!

    Jag skulle gärna vilja bli tipsad utav er.
    Detta handlar min blogg om, Jag älskar att shhoppa och ha kul med mina vänner och familj samt min underbara pojkvän. Jag går en Caféutbildning och mina intressen är att fotografera pyssla mycket med inredning & design, Jag gör mina egna smycken och säljer dom på bloggen samt som jag gör gratis designer.

    Kram från Ebba

Kommentera

