emeliekantola.blogg.se


I min blogg ser ni min vardag, outfits och musik. Kika gärna in!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till emeliekantola.blogg.se

  1. Linnea skriver:

    sv: Det är aldrig kul att få reklam bland sina kommentarer.

  2. amelie skriver:

    tipsa gärna min blogg!
    ja heter amelie å i min blogg kan ni läsa om min vardag, hästar , smink, å de bli en del bilder samt veckans blogg, tävlingar mm.
    hoppas ni kikar in!:D

  3. Junitjej skriver:

    Det skulle vara kul om ni vill tipsa om min blogg!

    Karin heter jag och driver bloggen ”Junitjej”. Jag bloggar om mitt arbete som lärare, min hund och jag skriver om vad jag har gjort på dan. Jag kan också ha frågestunder och musikinlägg. Min blogg rymmer det mesta av det bästa! Besök http://junitjejen.se

  4. Junitjej skriver:

    Undra om mitt förra inlägg kom med, men jag vill iallafall att ni skriver om min blogg i ett inlägg,

    ”Jag heter Karin och driver bloggen ”Junitjej”. Min blogg innehåller det mesta. Jag skriver om mitt jobb som lärare, min vardag, bokrecensioner och min hund. Bloggen kan innehålla annat också. Besök http://junitjejen.se och kommentera gärna! Kommentarer gör mig glad.”.

  5. MATHILDAAZ ღ skriver:

    sv: det låter super, behöver mer besökare🙂

    ”Min blogg, Mathildaaz ღ, har funnits sen april. Den innehåller mycket om min vardag med bilder till. Bilderna är oftast fotade av mig eftersom jag är ganska intresserad av fotografering och fin min första systemkamera förra året.
    Om bilderna inte är fotade av mig så kommer de från sidor som inspirerar. Men jag bjuder på väldigt mycket bilder i min blogg.
    Förutom foto och vardagar bloggar jag även om mode, visar outfits och budgettips med mera.
    En blandblogg med kvalité helt enkelt, det är i alla fall vad jag hört.”

  6. A D E L I N A skriver:

    Jag vill gärna att ni tipsar om min blogg!

    Jag är en glad falu-tjej på 15år och i min blogg så får du läsa om vad som intresserar just mig! På fritiden spelar jag handboll, umgås med vänner&familj och så dansar jag den roliga dansen ragga! Det jag skriver mest om är mode, shopping, musik, foto och så får ni självklart ta del av min sköna humor då och då! Ha det gött och kika gärna in hos mig http://adelinanorstroms.blogg.se

  7. TILDA skriver:

    hej! jag heter tilda och jag driver bloggen ttildaes.blogg.se
    jag spelar fotboll och är med kompisar på fridtiden, läxor får vi inte glömma!(även om jag vill ibland …) jag är tretton år så jag går alltså i sjuan.
    i min blogg skriver jag om min stil, musik, vardag och bjuder på massa bilder. jag älskar att fota, jag knäpper mina bilder med en canon 450d. love it. ♥
    hoppas att ni klickar er in på min blogg och stannar där ett tag

  8. paij skriver:

    kul med en sån här blogg, hitta lite nya bloggar att följa!

    kanske vill ni skriva om min?

    en brud på 20 jordsurr, hähä.
    i min blogg skriver jag mest om vad jag gör eller vad jag tänker
    men kan även slinka in lite musik och annan bra skit
    i promise you will enjoy it!

    http://rubyredlips.blogg.se

Kommentera

