froken-f.blogspot.com


Hej!
Johanna heter jag och i min blogg skriver jag en del om min inrednings butik Fröken F, och om mitt privatliv som innebär lite barn, djur, pyssel och annat smått och gott. Ska förhoppningsvis börja inreda och göra klart min Gårdsbutik.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till froken-f.blogspot.com

  1. En blogg som handlar om det mesta och lite till. En 27 årig tjej som sedan sju år tillbaka bor i halmstad och skriver om sin vardag- och fest- i vad ”de” kallar sommarstad. Hennes känslor inför Halmstad är splittrade vilket ibland framkommer i hennes otaliga inlägg. Hon har hemska fobier för ensamma strumpor och porslinstomtar, och behandlar det mesta med lite sälta. Diggar att skriva om vad hon själv läst i dagens tidningar. Säger att hon inte har en modeblogg, men lite märkeskläder och smygreklam smyger sig in lite här och var.

  2. sv: ahao, jag trodde det var andra gången jag sket fram en kommentar här, tänkte bara att det är väl så många som kommenterar så att oddsen att ni skulle läsa de var små, har väl vant mig för mycket vid storbloggar i guess😮

    ”Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade” Vilken plats i kön har jag då ? ;]

    Blir er rörelse större så lär ni ju få vara med om att andra kommenterar flera gånger x antal gånger😉 Håll i hatten

Kommentera

