alreadythere.blogg.se


Jag är helt vanlig tjej på 15 år som bor i Skåne. Bloggar om mitt liv, musik och tankar om allt mellan himmel och jord. Jonas Brothers är favoritbandet. I hope you like it.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till alreadythere.blogg.se

  1. Nejla & Felicia skriver:

    Hej! Vi är två tjejer på 14 år som går i åttan i Högsby, Kalmar län. I våran blogg får ni läsa om allt från våran vardag till mode, shopping, musik med mera. Vi lägger även upp bilder i oftast varje inlägg. Kika gärna in, ni kommer inte ångra er🙂

  2. Lene skriver:

    Hej jag heter Lene i min blogg får ni se lite bilder och jag skrvier om min vardag osv jag vill jätte gärna att ni ska länka min blogg! snällaa

    http://leneestrinnholm.blogg.se/

Kommentera

