junitjejen.se


Jag heter Karin och driver bloggen ”Junitjej”. Min blogg innehåller det mesta. Jag skriver om mitt jobb som lärare, min vardag, bokrecensioner och min hund. Bloggen kan innehålla annat också. Besök
http://junitjejen.se och kommentera gärna! Kommentarer gör mig glad.”.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till junitjejen.se

  1. Sanna skriver:

    Bakom den här bloggen finns Sanna. En 19-årig driven och positiv Norrköpingstjej med höga karriärambitioner och ett stort intresse för design, foto och att skriva.

    Studerar IT-media på John Bauer gymnasiet och låter alltid kreativiteten flöda när tid och tillfälle ges. Utöver studierna arbetar jag som krönikor för Norrköpings Tidningar på UngNT:s sidorna, är ambassadör för sajten Loppi.se och tar hand om min 3 åriga dotter Alva.

    Den här bloggen handlar om allt ifrån min vardag som ensamstående förälder till att följa med på min resa emot mitt drömyrke – att bli journalist. Det bjuds även på tävlingar, recensioner och en hel del tips om nyheter på marknaden för oss föräldrar.

    Bloggen hittar ni här: http://mammasvardag.blogg.se
    Kram Sanna

Kommentera

