lajjjne.devote.se


Hej! Jag heter Emma och är en rockig brud på 15 bast.
I min blogg följer ni min stora passion till rockmusiken och ni får många tips inom musik!
Alltså ännu en jävla musikblogg – med mer attityd!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till lajjjne.devote.se

  1. Paulina Ceylan skriver:

    Paulina Ceylan heter jag ,är en 12 årig tjej som älskar hockey och basket.
    i min blogg så får du läsa om sport och följa mitt intressanta liv.

  2. Alexandra skriver:

    Hallå där! Mitt namn är Alexandra och jag är 13 år och bor i lilla staden Kalmar.
    Bloggar om alla mina resor som jag upplevt och alla resor jag ska uppleva. Mitt nästa resmål är Indonesien över jul & nyår. Bloggar även om mitt fritidsintresse kanot, galenskaper som pärlplattning och stickning, och om underbar musik som Joshua Radin, John Mayer och Plain White T´s. Enjoy!

  3. julia skriver:

    hejsan, jag heter julia & e 15 år. i min blogg kan man läsa om mycket tips av olika slag, en hel del om kläder, musik samt en massa annat.. jag brinner även för foto & i min blogg får ni även följa min utveckling & framgångar mot drömmen att en dag stå framför kameran!

    julia
    http://www.magnific.se

  4. Om min blogg…
    min rosa blogg😀
    den handlar om från mode till humor, nästan allt faktiskt😀
    ni kommer inte bli besvikna🙂
    har dagens blogg& sådant ofta så håll utkik!😀

Kommentera

