lovarli.com


Joda, är då en norrlänning vid namn Andreas upphittad i Stockholm. Skriver lite om allt möjligt för nöjets skull, om det fina i livet och sånt som jag finner intressant.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till lovarli.com

  1. sv: Tack så jätte mycket🙂

  2. Sara skriver:

    Jag är en 17 årig tjej som bloggar om min vardag, mina vänner och min idol Johan Palm. Jag har haft min blogg ganska länge och tyvärr har jag inte haft så mycket läsare förr men nu har jag fått hyfsat många läsare och det är verkligen roligt. Jag hoppas folk tycker min blogg är rolig och intressant att läsa🙂

    Kram // Sara

  3. Hej jag skulle gärna vilja bli länkad eller ahh tipsad. Min blogg har inte riktigt kommit igång än men snart kommer den bli sveriges största blogg. vänta och se bara😉

  4. Hej!

    Mitt namn är Stephanie Nilsson, rememnber that name, säger jag bara!
    För jag kommer en vacker dag nbli en stor bloggerska, vänta och se bara😉

    Jag skriver för det mesta om mina tankar och åsikter om olika saker, min vardag och tipsar om saker!

    Följ min blogg.

  5. amanda skriver:

    Hej! jag vill gärna bli länkad för jag vill ha mer läsare och kommentarer på min blogg !
    Jag heter Amanda och är 14 år gammal och i min blogg kan man läsa om att mellan himmel och jord🙂

Kommentera

