mathildaaz.blogg.se


Min blogg, Mathildaaz ღ, har funnits sen april. Den innehåller mycket om min vardag med bilder till. Bilderna är oftast fotade av mig eftersom jag är ganska intresserad av fotografering och fin min första systemkamera förra året.
Om bilderna inte är fotade av mig så kommer de från sidor som inspirerar. Men jag bjuder på väldigt mycket bilder i min blogg.
Förutom foto och vardagar bloggar jag även om mode, visar outfits och budgettips med mera.
En blandblogg med kvalité helt enkelt, det är i alla fall vad jag hört.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till mathildaaz.blogg.se

  1. Crazyshit skriver:

    Nu är veckans blogg avslutade gå in och kolla om det var du som vann:)

  2. Allllex skriver:

    En blogg om en 11 årig killes liv, i bloggen får du se bilder, musik, kanske lite dikter.

    Kan ni göra så med min blogg med ?🙂

  3. Denise skriver:

    men haha nej! de var ngn skit som följde med i temat och den suger !😀

Kommentera

