-moalinden.blogg.se

Hej och välkommen till min blogg! Jag är en 11 årig tjej, som bor i nyköping med mina föräldrar och mina fem syskon. På fritiden är jag med kompisar, sitter vid datorn, shoppar och allt det där som tjejer gillar. I min blogg skriver jag om vad som händer i min vardag och kläder och sånt. Om ni vill ngt så släng hit en kommentar! Hoppas att ni gillar min blogg! Kram Moa<3 PS. Klicka gärna på följ mej med bloglovin knappen. Säg till om du gör det så lägger jag till dej DS.

besök bloggen här!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till -moalinden.blogg.se

  1. Jag är en 15årig stockholmstjej som älskar att skratta & ha kul! Och att blogga såklart!😉 jag bloggar om mode, outfits & en massa inspiration! Tipsar om kläder, lägger in outfits från mig själv & från andra och bjuder på inspirerande bilder. Bloggen växer mer & mer för varje dag, och jag skulle bli så glad om just du valde att besöka min blogg & kikade runt lite, hoho. Ha det grymt! ♥

  2. Elin skriver:

    härlig blogg, kul med massa tips på massor med bloggar!

Kommentera

