johanpalmfanetsara.blogg.se

Hej! Jag är en 17 årig tjej som bloggar om min vardag, mina vänner och min idol Johan Palm. Jag har haft min blogg ganska länge och tyvärr har jag inte haft så mycket läsare förr men nu har jag fått hyfsat många läsare och det är verkligen roligt. Jag hoppas folk tycker min blogg är rolig och intressant att läsa

Kram // Sara

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till johanpalmfanetsara.blogg.se

  1. sv: åh, tack så jätte mkt🙂

  2. Sophie Mellstig skriver:

    Hej ! Jag är en tjej som om mindre än 11 månader fyller 18 härliga år. Jag går sam/sam programmet på Viktor Rydbergs Gymnasium och tränar konståkning på elitnivå. Det man får läsa i min blogg är om min vardag, vad jag gillar och vill ha samt en del om min träning.

    Jag uppdaterar mycket och gillar kommentarer så de svarar jag alltid på. Så ett par besökare till skulle inte skada och jag hoppas ni stannar och följer mitt faktiskt roliga liv! Massor med kramar Sophie.

  3. Hillevi skriver:

    Hellooo!😀
    Jag är en snart 13-årig tjej från Göteborg. Jag bloggar väl helt enkelt om mitt liv. Nya kläder, musiken jag gillar, vad som händer och sånt. Jag lägger upp mycket bilder och då och då händer det att jag visar klipp när jag sjunger.
    Jag har en rätt sjuk humor och det ser man rätt ofta i mina inlägg.

    Gillar du den så blir jag väldigt glad, gillar du den inte så fick jag i alla fall en till besökare…😉
    Peaceee ♥

Kommentera

