paulinaceylans.blogg.se


Paulina Ceylan heter jag, är en 12 årig tjej som älskar hockey och basket.
I min blogg så får du läsa om sport och följa mitt intressanta liv.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till paulinaceylans.blogg.se

  1. rebecka skriver:

    Hej, jag heter Rebecka och jag är 14 år. Just nu går jag i 8:an och på fritiden spelar jag innebandy och är med min underbar vänner.
    I min blogg kan du läsa om allt möjligt egentligen och så gillar jag att fota. Hoppas ni gillar min blogg🙂
    Puss och kram!

  2. Catta skriver:

    Hej, jag är en tjej som är 17 år, snart 18. Tycker det är jätteroligt att blogga och ibland gör jag flera inlägg per dag. Skulle självklart vara roligare om man haft fler läsare🙂 Jag skriver mest om vad jag gör på dagarna och om mitt liv.

Kommentera

