malindans.blogg.se


Hej hej hemskt mycket hej!
Mitt liv består av musik, hästar och kärlek.
Min blogg är rätt personlig, och jag skriver om hur jag känner inför livet! Ungefär!

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till malindans.blogg.se

  1. Här är bloggen Happy Days med små urklipp från min vardag. Bakom bloggen gömmer sig en lyckligt nygift tjej med foto som största intresse, vilket nog även märks i bloggen.😉 Bor i Norrköping i ett nyrenoverat etagehörnradhus med min familj. Njuter av föräldralediga dagar med minstingen, försöker leva i nuet och fånga varje ögonblick både bildligt och i sinnet. Mamma till Pontus -03 och Meja -09, mina skatter!

    Varmt välkommen!

  2. Linnea och Ida skriver:

    Vi är 2 tjejer som säljer och sätter i hårförlängningar av äkta männskligt hår till bra priser. På vår blogg hittar du allt du behöver veta om hårförlängningar och hur du kontaktar oss om du är intresserad🙂

  3. SANDRA* skriver:

    sv: Svarar lite sent, men jag vill fortfarande jätte gärna bli tipsad!
    Bloggen handlar om mig och alla andra, hemskt mycket bilder och hemskt mycket musik. Jag skriver mest med ironi och humorn är ganska skruvad😉

  4. Ellen skriver:

    Hallå där!
    Norea Larsson och Ellen Lefebvre heter vi som driver bloggen NOTRE.blogg.se.
    Låt dig dras med i våran vardag som består av fikande, festande, shoppande och lite mera shoppande😉
    Hoppas ni kikar in!
    Peace
    // Ellen och Norea

  5. Hanna skriver:

    Jag skulle gärna vilja att min blogg blev tipsad av er!:)

  6. Hanna skriver:

    Hej! Jag är 15 år och har sedan i somras haft min blogg hannaelinmarie.devote .se, och jag tycker att ni ska tra en titt i in på min blogg! Här finns nog nått alla kan gilla , mycket foto mode&skönhet och inspiration!:) Skirver också en hel del av min vardag som inehåller lite av allt! Dans musik och hästar blandannat:)

    // Hanna

  7. Hej !
    Detta är min blogg som handlar om en trettonårig tjej (jag) som har stort intresse för att fotografera,sporta,mode,smink och sånt som har med utseendet att göra.Besök jättegärna min lilla blogg, och följ gärna den via bloglovin !🙂

Kommentera

