intevju med nnnikkithell.blogg.se


Namn: Nikki Thell
Ålder: 10
Bor: Skåne – Marieholm !
Intressen: Dansa och mina vänner !
Blogg: nnnikkithell.blogg.se

Hur tror du att andra skulle beskriva dig som med tre ord?
SVAR: påhittig, pratglad och framåt !:)

Hur länge har du bloggat och har du alltid bloggat på samma blogg?
SVAR: Jag har inte bloggat så länge, men jag har haft denna bloggen i 3 månader. Jag har skapat två andra bloggar, som jag aldrig har bloggat på så ja, man kan säga att denna är den enda bloggen jag har bloggat på 🙂.

Hur mycket har bloggen påverkat ditt liv?

SVAR: Nej, det kan man väl inte säga🙂

Hur mycket tid lägger du ner på bloggen varje dag, om man räknar alltihop – skriva inlägg/ta bilder/skriva&svara på kommentarer osv?
SVAR: ungefär 15 minuter, tyvärr får jag inte så mycket kommentarer….

Vad är målet med din blogg? Vill du bli lika stor som Kenza eller räcker det med några få läsare?

SVAR: Asså jag skapade min blogg mest för att mina vänner hade det, så det räcker bara med några besökare… Siktar inte med min blogg mot stjärnorna !

Vilken är din favoritblogg och vad tycker du en bra blogg enligt dig ska innehålla?
SVAR: Min favorit blogg är elinmattssons.blogg.se ! En bra blogg, asså det skiftar faktiskt. En bra blogg som handlar om livet ska vara uppdaterad dagligen , och helst flera gånger om dagen. Den ska då innehålla vad man gör och sina tankar ! Fotobloggar, som är mina favoritbloggar ska vara uppdaterade när man har fotat, och en sådan blogg ska det innehålla vad som är tankarna med bilderna och så !

BESÖK BLOGGEN HÄR!

 

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till intevju med nnnikkithell.blogg.se

Kommentera

