annnaiz.blogg.se

Annnaiz.blogg.se är en blogg som jag upptäckte igår och fastnade för direkt. Så här skriver hon själv om sig och bloggen:

Tjillevippen! Du har just klickat dig in till Annis fotoblogg. I min blogg dyker lite allt möjligt upp allt mellan Foto, stil, vardag , tips & trix, personligt och massa mer. Men mest ett av mina största intressen – det jag brinner för: Fotografering . Börja ta del av mig och mitt liv genom att följa min blogg.

Jag heter Anna och är 13 år. Jag är en glad och positiv tjej som bor i en liten ort i Södermanand. Har trivs jag kanon!🙂 På fritiden går jag i skolan, är med kompisar , fotar och bloggar såklart! Mitt största intresse är som sagt att fota, och framtidsplanerna är att starta ett eget företag som fotograf.”BESÖK BLOGGEN HÄR! 

 

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till annnaiz.blogg.se

  1. annis skriver:

    Oh , tusen tack! :DDDD

  2. ELINA skriver:

    Fungerade inte att besöka bloggen😦 Hade varit kul eftersom jag har en egen blogg! Hm så, tipsar nu lite om min egen blogg! Jag heter Elina, är 17 år och pluggar foto andra året. Just nu handlar min blogg om fotografering och mitt jobb som fotograf på en ungdomstidning, men nu på måndag och fyra veckor framåt kommer jag börja skriva om min praktik på Afton bladet i Stockholm!🙂

  3. Herlig! Skal sjekke den ut! Liker bloggen deres utrolig godt. Skal følge den (:

  4. SofiaLova skriver:

    Våran blogg handlar om våra liv. Vi har alltid nya mål som bloggen får följa och vara med på våran resa mot nya utmaningar. Vi älskar att göra musik, jobba, klippa i tröjor och vi har fett med inspiration. Ha det bra så länge !

  5. julia skriver:

    åhh vilken kul/fin/rolig bloooogg :D:D

  6. Josefine skriver:

    Ja dom är verkligen super mysiga! ♥

  7. amanda skriver:

    gillar du justin bieber?
    då ska du kolla in våran blogg.
    jbieber.blogg.se

    kram

  8. annis skriver:

    Ni har stavat fel på rubriken xd hihi , det ska stå annnaiz.blogg.se istället!🙂

  9. ELINA skriver:

    sv: toppen!🙂

Kommentera

