elsaburholt.se


Elsaburholt.se
drivs av Elsa som är 13 år och bor i Stockholm. På fritiden tränar hon cheerleading, är med kompisar och bloggar. Hennes stora intressen är fotografering, mode m.m.
På bloggen skriver hon om sitt liv, mode och fotografering.

BESÖK ELSAS BLOGG HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till elsaburholt.se

  1. Sv: åhh vad kul😀 Tack!❤

  2. sv: åh tack så mycket!😀
    hoppas du vill skriva om min blogg nån gång, det skulle vara skoj🙂

  3. karin skriver:

    Bra idé!🙂

  4. Sabine skriver:

    Hoppas det kommer någon dag då du vill tipsa om min blogg😉

  5. sv: åh, det lät intressant. :}
    du får gärna tipsa om min fotoblogg!
    jag, wilma, är en musikgalen, hästbiten tjej på snart tretton år, som är kungen av bågskytte & kär i sin Canon EOS 1000d.
    mycket bilder, ibland musik, ibland vardagsprat. :}
    läs & njut!

  6. Hanna skriver:

    Hej jag skulle inte vilja tipsa om min blogg utan om en tjejs blogg som jag hitta häromdagen. Hennes blogg är fylld av humor och jag älskar att läsa den. Enda nackdelen är väll brist på bilder men det finns ju redan tusentalsbloggar fyllda av bilder, det behövs lite unikt. Jag skrev in min epost, jag vet inte direkt vad hennes är(?) Bloggen heter: http://alsaleh.blogg.se

  7. Sv: Tack så mycket😀

  8. Claudia skriver:

    Jag vill gärna bli tipsad om!🙂

Kommentera

