shocker.blogg.se

NAMN: Maria Karlsson
ÅLDER: 17
BOR: Mönsterås
LÄNGD: 176,5cm
ÖGONFÄRG: Blå
CIVILSTATUS: Singel

Glad och sprallig tjej som går andra året på Samhälls- programmet. I min blogg får ni läsa om det mesta som intresserar mig. Saker som t.ex. Mitt liv, kläder, foto, allt i en blandning med min (enligt mig) underbara humor.

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till shocker.blogg.se

  1. Tack så jättemycket🙂

  2. jessica skriver:

    tipsa gärna om min,
    är en glad tjej som bjuder på massor av bilder på alla mina djur,
    hästgalen & fotogalen, har rätt så bra uppdatering!🙂

  3. Madde skriver:

    Åh tack!🙂🙂❤

  4. Emelie skriver:

    oh vad bra, jag brukar leta efter nya bloggar att läsa😀

    Tack så mkt

  5. Emelie skriver:

    Sv; Tack så mycket!🙂

Kommentera

