the end

Jag får nog ta och säga tack och hej för den här gången! Uppdateringen på den här bloggen har legat på noll nu i flera veckor och det kommer nog inte bli någon mer än så här. I början gick bloggen bra och sedan dalade det ner med besökare och då tappade jag blogglusten på denna bloggen. Iaf så tänkte jag nog ta och berätta vem jag är har drivit den här bloggtipsarbloggen.

Towe heter jag och driver towe.webblogg.se:

Ha det bäst alla ni 4 premisarna, haha! (;

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till the end

  1. Pia skriver:

    Hejsvejs!
    Jag driver bloggen almostallofme.blogg.se och jag skriver en hel del olika saker ex. träning,om att leva nyttigt,min vardag,tipsar om lite olika saker och så lägger jag ut lite olika recept osv. helt enkelt en salig blandning🙂
    Iallafalla så skulle det vara kul om ni kunde tipsa om min blogg =)
    Kramar till er!

  2. Billie skriver:

    Såg att ni hade gjort min pojkvän till bloggtips!!! Awesome. Vad tycker ni om min blogg?

    Ps. lovarli.com var min pojkväns blogg men han slutade att blogga.🙂

  3. wehaveitall skriver:

    Läs vår blogg och sprid den vidare!

    http://wehaveitall.devote.se/

    2 tjejer från Skåne som bloggar om våran vardag mm. Något du inte vill missa!

    Skånes absolut bästa blogg.😉

Kommentera

