megapixlar.blogg.se

Bloggen ”megapixlar” drivs av de två 94:orna vid namn Mikaela och Marcus. Dem startade bloggen i augusti och har på dessa fyra månader samlat ihop nästan 1000 premisar. Och självklart är jag en av dem! De fotar väldigt bra, deras inlägg är välgjorda och designen är grym.

Besök deras blogg här!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till megapixlar.blogg.se

  1. Sara skriver:

    Åh vilken bra idé ni har kommit på =) Alltid kul att hitta nya bloggar, har ni spanat in min föressten? =)

  2. karin skriver:

    hejsan! min blogg handlar allt som är lustigt konstigt och onödigt 😀 Jag älskar rosa, färger och skumbananer. Och smurfar. SÄRKSILT smurfar 😀 fast det finns inte speciellt mycket smurfar i min blogg. För dom bar är helt blåa. Fast jag gillar blått 😀 Om jag skulle beskriva mig sjäälv i 3 ord så skulle det bli: alltid-glad, lustig, tokig. Mitt motto är: ”Regler är till för att brytas” och när jag är med mina kompisar så brukar vi klättra. I allt. Oftast på skåpen i skolan. Då kommer lärare och säger att vi inte får det. Då klättrar bvi i träden i stället. så kolla min blogg 😀 /karin

  3. Ellen Lindberg skriver:

    Tack så hemskt mycket! 🙂

  4. ronja skriver:

    sv: tack så mycket! 🙂

  5. rebecca skriver:

    åh det är mina vänner! och tack så mycket!
    och smart idé med den här bloggen.

Lämna en kommentar