randombrudarna.blogg.se


Vi är två tjejer på 14 och 13 år som gillar att umgås med vänner, dansa, fotografera och ha kul på fritiden. Denna bloggen kommer mest handla om vad vi gör om dagarna,modetips och massa annat kul.

BESÖK BLOGGEN HÄR!

Om Bloggtipsare

Vi tipsar om alla bloggar som vill bli tipsade. Det är bara att skicka en liten kommentar där du skriver lite om dig själv och vad din blogg handlar om.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till randombrudarna.blogg.se

  1. Cajsa skriver:

    Hejsan!
    allt bra med dig?
    vill du följas på bloglovin? 🙂 bara om du vill så klart..;-)
    xx Cajsa

  2. Shopaholic skriver:

    Hej jag vill gärna bli tipsad om! Jag är en tjej som är jätte intresserad av mode och på min blogg lägger jag upp bilder och tipsar om olika sidor och kläder som är riktigt snygga! Bloggen har inte riktigt kommit igång fullt ännu fast snart kommer headern upp och så.
    Jag försöker hålla en bra budget på sakerna jag tipsar om så att alla kan köpa dem och inte bara miljonärer, haha. Hoppas att ni tipsar om mig det vore superkul!
    Kram, shopaholic! ❤

Lämna en kommentar